قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

پناه من، پناه ما...

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ

 

  الإمام العسکریّ علیه السلام:

  نَحنُ کَهفٌ لِمَنِ التَجَأَ إلَینا، ونورٌ لِمَنِ استَضاءَ بِنا، و عِصمَةٌ لِمَنِ اعتَصَمَ بِنا، مَن أحَبَّنا کانَ مَعَنا فِی السَّنامِ الأَعلى، و مَنِ انحَرَفَ عَنّا فَإِلَى النّارِ

 

  ما پناهگاهى هستیم براى کسى که به ما پناه آورَد. و نورى هستیم براى آن که از ما پرتو طلبد. و موجب مصونیت کسى هستیم که از ما پناه جوید.

  هر که ما را دوست بدارد در مراتب بالا با ما خواهد بود و هر که از راه ما کج گردد به سوى آتش راه خواهد برد.

  پ ن: خیلی دوست داشتم امروز تو خونه مون جشن ولادتشون باشه ولی خب توفیق نبود.

   عیدتون مبارک

۹۵/۱۰/۱۸
سهیلا ملکی

نظرات  (۵)

امروز تولدمه :)
به سالگرد قمری البته.
تولد امام حسن عسگری و من مبارک:)
پاسخ:
به به چه قشنگ
مبارک باشه
پس دو روز دیگه هم تولد منه:دی
دو روز دیگه یا ده روز؟
هر سال ده روز جابجایی داریما!
پاسخ:
بله ده روز :)

غلط تایپی بود
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۸ ملکه بانو
کاش نظراتو نمی بستی!
پاسخ:
اخه اینطوری باید بیام چک کنم کسی نظر داده جواب بدم دیر نشه زمان میگیره
۲۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۰ ساجده ابراهیمی
درباره مطلب هاشمی اینو بگم،
نزدیک بود ما بحاطر ناراحتیمون تکفیر بشیم ؛) 
پاسخ:
عه وا
فکر می کردم به خاطر شادی باید تکفیر می شدیم
سلام ادرس وب بانو میم رو میدید؟همیشه از وب شما میرفتم الان نیست تو دنبال کنندگان
پاسخ:
سلام
خدمت شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی