قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

وی عاشق هری پاتر است

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ق.ظ

می خواست از خونه خارج بشه که دست برد هدفون گوش راستش رو تنظیم کنه. سیم رو از بالای گوشش رد داد و عمامه رو جا به جا کرد. از پنجره می شد دید که هنوز آفتاب طلوع نکرده. با یه حالت عرفانی پرسیدم چی گوش می دی؟ گفت: هری پاتر

-_⊙

برا تقویت لیسنیگه البته ولی خب توقع داشتم دعای عهدی زیارت وارثی چیزی باشه

حقیقتا آخرالزمونه

 

 

۹۵/۱۰/۰۵
سهیلا ملکی

نظرات  (۱۳)

۰۵ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۲ تبارک منصوری
=))
:)) اثراتِ جنگِ نرمِ دیگه :دی
نه بابا! :|
برای تقویت لیسنینگ چرا آموزش های بی بی سی رو گوش نمیکنن؟!
پیوسته، قصه ی غیرنرمال هری پاتر رو با اون همه لغات عجیب غریب شنیدن، باعث تقویت لیسنینگه؟!
البته به سطح زبان طرف بستگی داره.
پاسخ:
وی مدرس و مترجم است

من باید برم تو کار همینی که پیشنهاد کردی

بعد کنکور البته :/ :))
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۸ بانوچـ ـه
:))

۰۵ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۰ ملکه بانو
کلی خندیدم!!
منم کتابای هری پاترو دوست داشتم
پاسخ:
عزیزمی :))

کتاب جدیدش هم که شهریور اومد
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۰ پرستو مهاجر
خیلی خوب بود.😄😄
خیلی خوبه که اینجا با جنبه های مختلف شخصیت یک روحانی میشه آشنا شد :)
پاسخ:
مرد هزار چهره مثلا :))
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۹ خانوم فاف
عجب😄😄
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۱ بانو. میم
خیلی خندیدممممم
بامزه نوشتیش 😂
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۲:۱۱ خورشید بانو
کلا هری پاتر دوست ندارم نمیدونم چرا :(
پاسخ:
من نیز :/
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۹ سیده طهورا آل طاها
هری پاتر دوست ندارم اما... خیلی بامزه بود
پاسخ:
منم دوست ندارم :)
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۹ یک ایرانی
:))) چقدر با حال! من هیچ وقت هری پاتر دوست نداشتم. اصلا هیچ جوری نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم!
بیان طنازانه ای داشت این نوشته :))

+ من هم علاقه چندانی به داستان های اینقدر تخیلی ندارم ولی هری پاتر بدین جهت که از غلبه نهایی خوبی ها بر بدی ها میگه دیدن یا خوندنش قابل توصیه کردنه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی