قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

هورا هورا من را در گروه جدید عضو کردند

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

یادم نمی آید تا به حال دوستان نزدیکم یا خواهر و برادرم و یا حتی همسرم را بدون اجازه در گروه عضو کرده باشم.از این گروه های تلگرامی. راستش حتی با اجازه هم این کار را نکرده ام. اگر چیزی بوده لینک فرستاده ام که خودشان عضو شوند. اما تا دلتان بخواهد در گروه های مختلف عضوم کرده اند. گروه های همسرانه. تربیت فرزند. فامیلی. اقتصاد مقاومتی. اشپزی. ختم صلوات. سیرمطالعاتی فلان استاد. شده که گروه را ترک کرده ام و دوباره همان لحظه اضافه ام کرده اند. همین الان می خواستم تب لت را به شارژ بزنم و بخوابم دیدم بله! یک گروه جدید

نمی خواهم از حریم خصوصی و احترام حرف بزنم. از اینکه چرا نمی دانند این گروه ها انقدر زیادند اگر هرکسی که دنبالش باشد تا حالا بهترینش را پیدا کرده است. می خواهم از زمان حرف بزنم. از نگاه ادم ها. چون دیگر مطمئن هستم ان کسی که زمان برایش ارزشی ندارد متعاقبا فکر می کند طرف مقابل هم همینقدر بیکار است. خودش برنامه ای ندارد و پس لابد بقیه هم همین طور هستند. اینطوری است که بعضی وقت ها تصمیم می گیرم به کل تلگرام را پاک کنم اما این پاک کردن صورت مساله است.

گذشته از این حرف ها, وقتی من همیشه از کمبود وقت ناله می کنم اما فلانی بی اجازه من را در گروه "درهم و برهم_ جوک,شعر,عکس" عضو می کند چه توقعی دارد؟ بروم و بگویم: هورا هورا ممنوووووون آجی جونم ممنون منو عضویدی. عمرا بتونم مث این گروپ پیدا کنم 

واقعا چه باید کرد؟!

۹۵/۱۰/۱۵
سهیلا ملکی

نظرات  (۷)

۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۴ فاطمه غلامی
یک لبخند ملیح :)
و
لفت ./ \.
:/
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۱ ساجده ابراهیمی
لفت بده خواهر. بی تعارف. حتی بهشون بگو که حق نداشتید بدون اجازه ادم کنید و من برای وقتم ارزش قائلم. یا بهترش، "که متاسفم من نمیتونم تو این گروه همراهیتون کنم". واقعا زمونه ای شده که آدم رو راست نباشه قلفتی خورده میشه.
الان من امیدم اینه که دوستایی که میخوام باهاشون در ارتباط باشم برن تو همین نرم افزار جدید تا از دست تلگرام راحت بشم. 
پاسخ:
ناامیدت نکنم اما فکر نکنم این اپ جدید هم جواب بده :/
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۷ تبارک منصوری
اونقدر لفت بده اونا ادد کنن،هی لفت بده هی ادد کنن،هی لفت،ادد،لفت،ادد،لفت،ادد،بالاخره که خسته میشن ! :|
پرسیدن هم بگو وقت ندارم...

باید شخصی که عضوتون میکنه رو بلاک کنین :|
پاسخ:
عمرا روم بشه
یه راه بهتر هم هست :)
توی تنظیمات وارد Privacy and Security بشین ؛ اونجا توی بخش Groups ؛ جایی که توی عکس زیر نشون دادم ، طرف رو اضافه کنین ؛ فقط یادتون نره که با اون تیک بالای صفحه تنظیمات رو ذخیره کنین :
http://s9.picofile.com/file/8281164492/Telegram_Groups_1.jpg

بعد از اینکار وقتی ایشون بخواد شما رو توی گروهی اد کنه با این پیغام مواجه میشه :
http://s9.picofile.com/file/8281164534/Telegram_Groups_2.jpg
پاسخ:
اگه بخوام شما رو به فرزندخواندگی قبول کنم باید با مامانتون صحبت کنم یا پدرتون؟
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۳ مامان خانم
سلام
میخواستم پیشنهادی بهتر از بلاک کردن بهتون بدم که دیدم اون پیشنهاد رو از mr.moradi دریافت کردید. راه بسیار خوبیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی