قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

موقعیت اوکازیون برای گرفتن روزه

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

چت

 

خدمت شریف شما عرض کنم که از امروز تا 29 روز دیگه کوتاه ترین روزهای ساله. اگر روزه قضا دارید بهترین موقعیته که روزه هاتون رو بگیرید. یا اگر روزه قضا ندارید به نیابت از پدر بزرگ و مادربزرگ یا سایر امواتتون بگیرید. من امروز گرفتم سخت نبود در حالی که سال های قبل به خاطر میگرنم می مردم و زنده می شدم تا افطار بشه. اخرین سالی که روزه گرفتم فقط یک هفته از کل ماه میسر شد. بعدش هم بارداری و بعدش هم شیردهی. 

خلاصه از ما گفتن بود. 

 

پ ن: اگر کسی می خواد از این حرفا بزنه که اصل روزه اینه که سخت باشه و این صحبتا باید بگم که شما مختارید ماه رمضون سال بعد رو یک ماه قبل و یک ماه بعدش روزه بگیرید که طولانی ترین روزها باشه. 

 پ ن2: سحر محر داریم نگران نباشید. نافرمانی مدنی م گرفته بود :دی

۹۵/۰۹/۱۶
سهیلا ملکی

نظرات  (۹)

یه بار کفتم امتحانی بگیرم ، روز دوم ظهرش زیر سرم بودم و تا یک ماه بعد داشتم نولپلازا و راینیتیدین میخوردم برای معده ی مبارک  :))) 
قبول باشه ، خیلی سخته همه جوره اش ! 
التماس دعا
پاسخ:
دکتر شما احتمالا یه مساله ای داشتی وگرنه بچه های دوستام امسال که طولانی ترین روزه ی سال بود رو با 8 سال سن روزه گرفتن
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۹ بانوچـ ـه
ان شاءالله من هم از پنجشنبه شروع کنم به روزه گرفتن :)

قبول باشه بانو
پاسخ:
ان شاء الله

ممنون عزیزم :)
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۹ فاطمه غلامی
قبول باشه بانو
من که فعلا روزه ممنوعم
دعا کنم برام لطفا :(


اون بالا رو دیدم یاد خاطرات روز خواستگاریت افتادم :)
زندگیتون +شیرینِ شیرینِ شیرین ان شاالله

پاسخ:
ممنون عزیزم
چشم حتما

چرا روزه ممنوع خواهر؟ 
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۲ تبارک منصوری
سحری رو ردیف کنید که منم دارم میام باهاتون روزه بگیرم :)))
ممنون از اطلاع رسانی تون بنظرم باید تنبلی رو بذارم کنار ...هی امروز و فردا میکردم . :)
چه خوب که حاج آقا همراهیتون میکنن.. همراهیتون پایدار :)
پاسخ:
قدمتون رو چشم :)

حاج اقا کلا منتظره بهانه س روزه بگیره :/
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۲ ملکه بانو
خوش به سعادتت. ان شاء الله موفق شی همشو بگیری
ما که شیفت دادیم به اون ور سال که شازدمونم از شیر گرفته شده باشه
75 تا روزه قضا داریم ما
دست راستت بر سر ما
پاسخ:
ان شاء الله از پسش برمیای :)
والا ما هرسال که نمیشه روزه بگیریم یادمون میاد موقعیت اوکازیونه هی حرصشو میخوریم!
وقتی هم که میشه روزه گرفت که دیگه هیچی اصلا روزها بدون اینکه بفهمیم میگذرن! هههه هه!
ولی یه سفر به غرب حتما تو برنامه هام هست. یه موقع هایی از سال کمتر از هشت و هفت ساعت روزه داری داره! فک کن! صبحانه و ناهار فقط!
به خدا ارزش داره آدم شش ماه بره یه عالمه روزه بگیره بیاد!  :دی
پاسخ:
:)))
سلام
قبول باشه
خدای ترکا؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون :)

در راستای اینکه ما ترکا گ و ق رو قاطی می کنیم 
اوه مای قاد :)))))
به فکرم انداختی بانو، میرم که تک و توک منم روزه قضاهام رو بگیرم
اوه مای قاد :)))))
به فکرم انداختی بانو، میرم که تک و توک منم روزه قضاهام رو بگیرم
پاسخ:
:))

ان شاء الله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی