قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

27 سالگی

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ب.ظ

آخرین روز از بیست و شش سالگی ام در حالی گذشت که خودم این جا بودم و دلم
دلم جایی در جاده نجف کربلا بود
گذشت
سخت گذشت.
.
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم
.

یالیتنی کنت معکم...

 

بیست و هشتم آبان نود و پنج

 

27سالگی

۹۵/۰۸/۲۸
سهیلا ملکی

زندگی

پاییز

کربلا

نظرات  (۲)

تولدتون مبارک
ان شاء الله 27 سالگیتون همراه باشه با زیارت عتبات عالیات
پاسخ:
سلام ملکه بانوی عژیز

:(
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۱ دختر خاکستری
تبریک میگم ^__^
پاسخ:
ممنون عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی