قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

من و تصمیم جدیدم، همین الان یهویی

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

امروز از قبل اذان صبح بیدارم. ولی نه لغات زبان کنکور را تمرین کردم و لای کتاب زبان داستان برای مکالمه را باز کردم. نه به برنامه هر روزه ی درسی رسیدم و نه حتی نگاهی به رمان ها انداختم. اما تا توانستم تو وبلاگ ها چرخیدم. توییتر را دم به دقیقه چک کردم. لا به لایش وقتی بود چند تا از صفحات اینستاگرام را بالا و پایین کردم. این عادت همیشگی من است که دقیقا وقتی باید بیشتر بخوانم کلا نمی خوانم. الان هم برای مهار اسب سرکش درون که محترمانه ترین اسمش همین است، بین دوراهی تعطیلی وبلاگ تا بعد کنکور یا بستن نظرات و خواندن بقیه وبلاگ ها حداکثر روزی نیم ساعت، دومی را انتخاب کردم. 

لذا در قسمت آرشیو موضوعی وبلاگ قسمت جدیدی باز می کنم با عنوان تصمیمات جدید و این می شود اولین مطلبش

امضا: یک عصبانی از خود

 

پ ن: اگر کامنت واجبی بود در خدمتم   sinmaleki@gmail.com

۹۵/۱۰/۱۸
سهیلا ملکی

نظرات  (۲)

تا کنکور که خیلی مونده! :|
دلخور نباش از خودت.
منم همینطورم!
پاسخ:
نه بابا سه ماه مونده کلا دیگه
با بچه و مهمونداری و عید و این صحبتا :/
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۷ بانو. میم
موفففق باااشی 😍😚
پاسخ:
ممنووووون دکترجون