قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

گنجشک مدرن

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

امروز صبح تو حیاط مجتمع، گنجشکی رو دیدم که با نوکش یدونه پفک گرفته بود و پرواز می کرد

حقیقتا آخرالزمون شده

۹۵/۰۹/۲۸
سهیلا ملکی

نظرات  (۶)

۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۸ دچــ ــــار
شما الان پست منو به سخره گرفتید یا مدرنیسم رو؟ :))


پاسخ:
هیچکدوم
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۲۸ تبارک منصوری
قبلنا که کوچیکتر بودم یه گربه بود که میومد خونمون میدونست بهش غذا میدم...یه بار بهش پفک دادم =)
شروع کرد خرچ خرچ پفک خوردن !
هی براش مینداختم و اونم هی میخورد !

خیلی وقته آخر الزمون شده :))
پاسخ:
:))
دیده شده پرستوها لونشونو با سیم میسازن، به جای کاه :دی
پاسخ:
یاابالفضل :))
من یه بار کلاغ دیدم نون خشک رو میزد تو آب جوب میخورد :))))
پاسخ:
خداااای من :)))))
خوشمزه ست دیگه :))))
پاسخ:
واقعا
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۲ دچــ ــــار
 دیده شدهبزغاله  نخ دندون میکشیده بعد از چرا :))
پاسخ:
عجب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی