قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

شوهر لطیف من :|

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ

حقیقتش بعد از سی روز که برگشتم می بینم خانه کاملا در محاصره سوسک هاست و شوهر محترم همچنان عقیده دارد موجود زنده ی ای که آزار نمی رساند را نباید کشت و هیچ سوسکی را نکشته. سوسک باید دقیقا چه بلایی سر ما بیاورد که آزاردهنده محسوب شود؟ :/

جوری شده جای اینکه ما سوسک ها را دنبال کنیم، آن ها دنبالمان می کنند 

 

از همین الان مبارزه تن به تن آغاز شد -_-

۹۵/۰۹/۱۴
سهیلا ملکی

نظرات  (۱۰)

وااای :((( باید به اینجور فکرها که فکرمیکنن سوسک آزار نداره گفت که این ترس و استرسی که به انسان وارد می‌کنن ، بدترین آزاره! 
پاسخ:
دقیقا
منم همین اعتقاد رو دارم :))
گاهی وقتا فک می کنم این ماییم که مزاحم اونا میشیم :دی - با دستکاری هامون در طبیعت ! -
پاسخ:
این کامنت پیوست شده و صاحبش به یک عدد طلبه لطیف معرفی گردد :دی
همین که ازش چندشمون میشه یعتی آزار و اذیت :||
پاسخ:
:((
یا خدااا 
من تحمل هیچ جونور اضافه ای ندارم ! 
ببین اگر تخم ریزی کنن بیچاره این هااا ! خصوصا عاشق تخم ریزی تو قسمتهای چوبی کابینت ها هستن .... اونجوری خیلی سخت میشه ریشه کنشون کرد... 
پاسخ:
فکر می کنم تخم ریزی هم کردن، زیاد :|
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۰ دچــ ــــار
شاید نمیتونه بکشه خوب بنده خدا :)
سوسک کشتن سخته خوب!!
مگه میمیرن لامصصبا :)
پاسخ:
مردا نتونن، عمرا
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۸ دچــ ــــار
اوه تازه خوندم شوهرتون آخوند (همون روحانی/طلبه)هم هست!
بابا ما با یه آخوند (روحانی) رفتیم رودخونه 
شاید باور نکنید 
ماهی زنده میگرفت میخورد !!
پاسخ:
یعنی چی؟ :|||||
یعنی می گرفت بعدش کباب می کرد میخورد؟
منم یه زمانی همچین اعتقادی داشتم و هیچ سمی استفاده نمیکردم...از شدت هجوم مورچه و سوسک ویران شدم
پاسخ:
من درحال مبازره ی سختی هستم :/
یک لحظه هم تو اون خونه نمی موندم!
حتی یک لحظه!
پاسخ:
تازه فکر می کنم نتونستم ابعاد فاجعه رو به درستی شرح بدم :/
۱۶ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۷ فاطمه غلامی
سی روز خونه رو گذاشتی و رفتی حالا میگی چرا سوسکا رو نکشته
خوب بود خونه رو میکرد صحنه جنایت :)
پاسخ:
خودشم خونه نبوده اخه :)
۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۷ دچــ ــــار
نخیرم 
یعنی میگرفت مینداخت بالا :))
(البته ماهیای یکی دوسانتی رو اینجوری میخورد:)
+شاگرد امجد بود :)
پاسخ:
خیلی خفن بود :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی