قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

ما طفلکی های بی پارتنر

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

رفته بودم دکتر زنان برای چکاپ سالانه. خانم دکتر که حدود 35 ساله بود داشت برایم توضیح می داد که چکاپ کامل شامل چه چیزهایی است.به ایدز و هپاتیت که رسید گفتم: خب من مطمئنم از 2 سال قبل که آزمایش دادم تا الان رفتار پرخطر نداشتم. منظورم هر فعلی بود که بنواند ویروس را منتقل کند چون نه جراحی داشته ام نه از تیغ آرایشگاه ها استفاده کردم و نه حتی آمپول و سرمی. بنده خدا با چشم هایی که آرایش ملایمی داشت مهربانانه نگاهم کرد و گفت: بله من منظورم نبود که شما رابطه مخاطره آمیز داشتی، خب چون ما تو ایران که پارتنرهای متعدد نداریم و رابطه مون منحصر به همسره. ما تو ایران زندگی می کنیم و به هرحال محدودیت داریم. محدود زندگی می کنیم و سکوت کرد.
این جمله آخر را جوری با غصه گفت که می خواستم بلند شوم بروم پشت میز بغلش کنم و بگویم: طاقت بیار رفیق. علی حضرت برمی گرده. قوی باش قوی!

اما خب خیلی مودب و این شکلی طور ●-⊙ بای بای کردم و خارج شدم. کتاب همراهم نبود دو خط بخوانم و جوگیر شوم و پست قبل را ادامه بدهم. پس کتاب بخوانیم، کتاب :)

 

پ ن: از اونجایی که در هفته قبل چند نفری که _خزعبلات بنده رو قابل دونستن_و وبلاگ رو دنبال کردن، از جامعه پزشکی هستن عرض کنم خدمتشون که خواهر و برادر بزرگوار، این پست رو به خودتون نگیرید. این سرنوشت منه. مجمتع طلاب هم که اومدیم زندگی کنیم همه عجیب غریباش به پست ما خورده ::ی

۹۵/۰۹/۰۹
سهیلا ملکی

نظرات  (۶)

میدونی راستش من خودم همیشه ایراد میگیرم به روابط محدود ، نداشتن رابطه جنسی تا قبل ازدواج حتی!... هرچند پاش بیفته خودم چون تو همین فرهنگ محدود بودم برام قابل پذیرش نیست :)) ... اما معتقدم این محدودیت ها غلطه... حالا فارغ از اعتقادات و رسوم...

پاسخ:
همچین می گی تا قبل از ازدواج حتی که انگار واکسیناسیونه :))
خب مثلا می تونید تو تجربیات کشورها مطالعه کنید ببینید از نتیجه این اقدامات رضایت دادن یا نه

خانم دکتر خواستن خدای ناکرده جسارتی به شما نشه.وگرنه چهره ی جامعه سیاه تر از این حرفاست :((( 
پاسخ:
نه انصافا اینجودی نیست
لااقل تو قزوین
نه اتفاقا هست ! آمارهای ابتلا به ایدز اینو میگه!! و همینطور مراکز بهداشتی خاص واین چیزا- تو رشتمون با این چیزا تقریبا زیاد سروکار داریم! -

مطمئنا تو بعضی شهرها وضع بهتر و بعضی شهرهام بدتره-به خاطر عوامل فرهنگی و سبک زندگی- ولی در کل جامعه به سمت ناخوشایندی داره پیش میره.متاسفانه :(
۱۳ آذر ۹۵ ، ۰۱:۲۳ فاطمه غلامی
برای خانم دکتر بد نمیشه
درامدش بالا میره

کتاب بخون بانو، کتاب :/
پاسخ:
چشم ;)
۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۳۹ دچــ ــــار
واقعا مایلم/کنجکاوم استدلال منطقی خانم دکتر میم رو بدونم ! 

+البته برخی که دیدم چنین حرفایی میزنن عمدتا از همون یک پارتنر محدود هم محروم بودن عمدتا :)
پاسخ:
:))
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۳ زهرا شیرازی

:))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی