قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

وایسا دنیا

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ

منتظر این نمانیم که خانواده/ دوست/ همکار/ همسایه و ... خوشبختمان کنند. اگر توقع انجام کاری را از طرف مقابل دارید و بارها به انحای مختلف این مساله رابه او یاداوری کرده اید و او به هردلیل (فراموشی/ بی توجهی/ خستگی/ ...)آن را انجام نداده است اگر واقعا ان کار برایتان خیلی مهم است و به لحاظ مادی یامعنوی در زندگی تاثیر قابل توجهی ایجاد می کند، منتظر ننشینید. خودتان انجام دهید. باید قبول کنیم که برخی از خصوصیات ادم ها تغییر نمی کند و سعی در تغییر فقط خسته ترمان می کند و عمرمان را به بیهودگی می گیرد. اینکه پس او چرا وظیفه اش را انجام نداد و مگر من چه گناهی کرده ام و عیره را بریزیم دور. اگر کاری برایمان شادی/ رشد مادی/ معنوی/و.... می آورد خودمان دست به کار شویم. عمرمان دارد می رود و وقت نداریم بنشینیم و منتظر تغییر بقیه باشیم.
این فرصت می تواند دادن یک مهمانی/ شروع ورزش مستمر/ شروع سیر مطالعاتی ویا حتی گرفتن حلیم صبح جمعه باشد
دنیا با دور تند دارد می رود. منتظر نایستیم

۹۴/۰۸/۲۲
سهیلا ملکی

تغییر

خوشبختی

زندگی

نظرات  (۵)

اگه خودمون برا خودمون کاری نکنیم بقیه هم نخواهند کرد
هولاکویی میگه بهترین راه برای اینکه با کسی احساس خوشبختی بکنید این است که یاد بگیرید چگونه به تنهایی احساس خوشبختی بکنید!! و انصافا درست میگه! همین حرفهای تو! من مدتهاست که این مطالب رو سرلوحه ی زندگیم کردم ولی واقعا فقط تا یک جایی آدم میتونه ادامه بده! چون از یه جایی به بعد می بینی که واقعا تنهایی داری بار زندگی رو به دوش می کشی و لطفهای تو کم کم میشه وظیفه ت و وظایفی که او داشت می شود لطف هایش!!
و این وسط مدام فکر میکنی که با ازدواج چه چیزی به تو و زندگیت اضافه شد جز بچه ها؟! هرچند که بچه ها خیلی چیزها به آدم اضافه می کنند ولی قبول داریم که هیچکدوم ما با هدف مادر شدن ازدواج نکردیم! یا لااقل من اینطور نبودم!
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۶ همسر سید علی ...
تحلیل زیبایی بود ..
فرصتا زیادن....گاهی کوتاه اما ممکنه تغیرای بزرگی ب وجود بیارن 
قلمتون پایدار 
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۱ دختر بهارنارنج
:) 
خانم بیا بنویس لطفا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی