قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

دختر من هم عروس است. عروس من هم دختر است

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
 
شب قبل همسرم رو دعوت کردن جایی تا برای عروس و دامادی صیغه عقد بخونن
آقای ما قبل از عقد به داماد یه سفارشاتی راجع به حقوق همسر و تکریم زن و ... کرده بودن 
مادر عروس خیلی ذوق زده شده بود که جناب اسلام و این حاج آقا چقدر دارن برای زن حق و حقوق تعیین میکنن و ارزش قائل میشن
صحبت های آقای ما که میرسه به این قسمت: خانم میتونه برای کار تو خونه از همسرش طلب دستمزد کنه چون وظیفه ای برای این کار نداره...

مادر عروس عنان از کف میده و میاد با هیجان میگه: حاج آقا دستتون درد نکنه. خدا خیرتون بده. ممنون که اینا رو دارید به دامادم میگید فقط یه کم تند تر بگید چون می ترسم عروسم بیاد اینارو بشنوه و پررو بشه  

    

                                 

                   

                     

 

 

 از اونجایی که این خانم تو مدرسه کار میکنن جا داشت که بهشون بگن این ذکر رو در روز تکرار کنن:

 

دختر من یک عروس است. عروس من یک دختر است

#ایفای چند نقش توسط یک نفر در آن واحد

 

امیرالمومنین علی علیه السلام: هر چه برای خودت می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند 

 

۹۲/۰۸/۲۴
سهیلا ملکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی