قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

قاب زندگی

یک زن هستم در قاب زندگی

فعلا

جمعه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰۷:۳۰ ب.ظ
 
 

 

ما را هوای میکده ات مست می کند

تا کربلا پیاده دویدن خوش است

خوش...

 

دوستان عزیز بالاخره من رفتم

اگه بدی درحقتون کردم که حقتون بوده

اگه خوبی هم کردم حتما حواسم نبوده اشتباه شده

حالا بی شوخی

بحلید ما را

.....................................................................................

ته نوشت: احسان حدادی ۶ ماهه مربی نداره، اینگار که نه اینگار

اونوقت واسه یه دربی....

(اینو نمیگفتم مطمئنم می مردم)

خیلی دیر شده مامانم صداش دراومد

بای

۹۰/۰۶/۲۵
سهیلا ملکی

کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی